Tele-Mark arbejder med Intelligent MUS & in-house rekruttering.
Tele-Mark A/S, der med base fra Aarhus har leveret mødebookning i mere end 30 år til virksomheder fra hele Danmark har indgået aftale med Strategisk-HR omkring 360° løsninger til rekruttering og medarbejderudvikling
Tele-Mark kalder selv deres produkt telemarketing med omtanke, og er en erkendelse af, at mange virksomheder har prøvet telemarketing, og ikke alle har haft lige gode oplevelser ud af det. Derfor sætter Tele-Mark som telemarketingbureau sig grundigt ind i kundens specifikke behov og målsætning. Der er en klar forventningsafstemmelse, og en af de vigtigste prioriteter er at have et dybt branchekendskab.
Administrerende Direktør Mads Elefsen Kudsk fortæller:
”Vores tilgang til telemarketing gør, at vi gennem 30 år har bevist vores værd på markedet, og i dag tæller vores kundeliste over 200 tilfredse virksomheder, der bruger os som både sparringspartner og udførende hånd, når de skal sætte en opsøgende salgskampagne i gang. Det er en kæmpe tillidserklæring og en klar bekræftelse på, at vi er Telemarketing du kan stole på.
”Strategisk-HR har et helt unik 360° HR-koncept med personligheds- og adfærdsanalyser, jobmatch- og kulturanalyser, samt et helt unikt Intelligent MUS-koncept, der er skræddersyet til virksomheder uden en HR-afdeling, men som stadig tror på, at medarbejderne er forskellen.
For handler det handler ganske enkelt om telemarketing med omtanke – telemarketing, du kan stole på.”
Allan Falch, der er partner i Tele-Mark, med det overordnet ansvar for drift, samt at personalet er veluddannet, uddyber:
”Hos Tele-Mark A/S gør vi meget, for at tiltrække nye kompetente medarbejdere, og endnu mere for at fastholde de kompetente kontaktformidlere vi har. Således er 10 års erfaring som kontaktformidler hos Tele-Mark A/S langt fra usædvanligt. Vi søger hos Tele-Mark A/S ikke medarbejdere, der ønsker et midlertidigt job. Derimod søger vi medarbejdere, som kan se en fremtid i at arbejde sammen med og servicere nogle af landets aller mest spændende virksomheder.”
”Vi vækster kraftigt, og har haft et ønske om at forbedre vores rekruttering, så vi trods væksten beholder den specielle Tele-Mark kultur vi med succes har opbygget over 30 år. Det at være en dygtig kontaktformidler er personer med talentet indenfor vedholdenhed, struktur, og en kontrolleret udadvendthed.”